sippiesikkema.reismee.nl

Back to reality; SCHOOL

Hey allemaal!

Hier weer even een berichtje van mij vanuit Linz, Oostenrijk! Ik heb de afgelopen tijd weer erg veel leuke dingen gedaan, ik ben een weekendje naar Friesland geweest en daarna een weekendje naar Polen samen met Karen. Afgelopen week heb ik ondanks dat het hier geen meivakantie is, heerlijk meivakantie gevierd samen met mijn ouders, Aaltsje en Rienk! Dit was ontzettend genieten! We hebben een fantastische week gehad, en veel plekjes bezocht en heerlijk geluierd! De andere kant is dat ik ze helaas vanochtend vroeg weer uit moest zwaaien

Frown
dit was/is moeilijker dan ik had gedacht. Gelukkig is er Skype en zie ik ze binnenkort weer!

Zoals jullie vast hebben kunnen zien/lezen heb ik de afgelopen 13 weken ontzettend veel leuke dingen gedaan & verschillende mooie en gezellige tripjes gemaakt, dit betekent wel dat het nu ook dan ook écht een keer tijd is voor de realiteit.. Ik wil namelijk eind juni met 30 ECs naar huis toe komen en dat houdt in dat er werk aan de winkel is, erg veel werk! De komende 7 weken staan dan ook vooral in het teken van studeren, papers maken, essays schrijven en presentaties houden. Tot nu toe gaat het erg goed op school, op één toets na heb ik alles kunnen halen en zo heb ik al 7 van de 30 ECs binnen weten te halen. Nog 23 ECs te gaan in de komende 7 weken!

Gelukkig heb ik voor komend weekend een erg leuk vooruitzicht, want Grietsje komt namelijk een weekendje in Linz!

Laughing

Liefs,

Sippie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!