sippiesikkema.reismee.nl

Beginnen aan de elfde week!

Hoihoi allemaal!

Hier dan eindelijk weer even een berichtje vanuit Oostenrijk! Ik zag dat het bijna een maand geleden is dat ik wat heb gepost, sorry!

Ik heb een fantastische twee en een halve week in Nederland gehad van eind maart tm begin april! Ontzettend genoten en erg veel leuke en gezellige dingen gedaan met mijn lieve familie en vrienden. Jeetje, wat heb ik ze gemist en wat was het fijn om weer even terug te zijn!

Vandaag ben ik alweer begonnen aan mijn elfde week in Oostenrijk! Dit betekent dat ik nu officieel over de helft ben. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin maar mis mijn familie en vrienden wel steeds meer, ik vermoed dat dat komt omdat ik een geweldige tijd in Friesland heb gehad tijdens mijn 'Osterferien'! Gelukkig heb ik hier ontzettende lieve mensen om mij heen die het studeren in Oostenrijk en het weg zijn van mijn familie en vrienden een stuk makkelijker en vooral ontzettend leuk maken!

Dit weekend heb ik een geweldig weekend in Boedpast gehad! We hebben mijn verjaardag gevierd en dit was ontzettend speciaal. Samen met Viviana en Karen hebben we heerlijke taart gegeten in een prachtig restaurant! Ook gisteren heb ik een geweldige verjaardag gehad vooral dankzij Karen! Ontzettend leuke kadotjes gekregen en heerlijk uiteten geweest! Wij zijn in een korte tijd ontzettend close geworden en het is zoo fijn om te weten dat je iemand hebt waarbij je je verhaal kwijt kan en die je kan vertrouwen hier!

Inmiddels heb ik ook al 4 ECTS van de 30 binnen dus ook op school gaat het erg goed. De laatste twee maanden wil ik me wat meer focussen op school zodat hopelijk ook de andere 26 ECTS mee naar Friesland komen!

Ik zal me nu klaarmaken voor een ochtendje school en daarna de was draaien met Karen en vanavond weer naar school... Ik zal binnenkort weer wat foto's op mijn facebook plaatsen, onder andere van Boedapest!

Liefs,

Sippie

Reacties

Reacties

janny

bin blied dost een mooi wiekein hon hast yn boedapest en dyn jirdje der tog nog wot fiert hast, wy misse dy ek, nog even trogsette en don hast de punten binnen.

leafs heit en mem

martha

Super dast it mooi hân hast yn Boedapest. En ast wer thús bist komme we noch wol del foar dyn jierdei. Noch efkes trochsette en dan hast de punten binne do kist it Sippie.

Leafs Ome Catrinus en Tante Martha

Aaltsje V

Prachtig om dyn ferhaal wer te lêzen Sippie! Nog fan herte lokwinske! Ek mei in nij hûs?? Dat ha jim eefkes rap dien doe'st wer eefkes thús wies! :-) En wat dyn famylje ek al seit: eefkes trochsette famke! Do kinst it seker witte! En út en troch oan thús tinke heart der fansels ek by. Moai dast dan fansels ek wist wast mist ast fier fuort giest te studearjen. Dat is in goed teken (dast it yn Fryslân tichte by dyn famylje ek nei it sin hast!). Set 'm op! En oan't it folgjende ferslag!
Ik sjoch út nei de foto's!

Leafs fan dyn nicht Aal

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!