sippiesikkema.reismee.nl

Sunny days...

Hoihoi!

Hier weer even een update vanuit Oostenrijk! Afgelopen weekend heb ik een ontzettend fijn weekend gehad met Rienk, we hebben heerlijk genoten en zijn een dagje naar Wenen geweest en natuurlijk heb ik hem Linz laten zien! Helaas vloog het weekend voorbij en moest ik Rienk maandag ochten weer op de trein zetten..

De derde schoolweek was weer enorm druk, ik had erg veel huiswerk, papers en zelfs een toets! Gelukkig duurde de schoolweek maar 4 dagen en had ik een lekker lang weekend. Vrijdag middag ben ik samen met Karen en Jose naar de stad geweest, we hebben een gezellige middag gehad mede door het heerlijke weer! 'S avonds heb ik een pizza gegeten met Karen en daarna hebben we samen een film gekeken, een heerlijk relax avondje. Zaterdag ochtend moesten we weer vroeg opstaan omdat we naar Wels gingen, samen met Karen, Romane, Adrie en Ashley ben ik naar het 'Hauptbahnhof' gegaan en daar hebben we onze 'reis' naar Wels geregeld. Wels is een leuk klein stadje waar je je prima een ochtend/ middag kan vermaken maar niet een hele lange dag. Toch hebben we een erg leuke ochtend/middag gehad en hebben we lekker geluncht in een cafétje. Ook was het weer stralend dus dat was ook super! Gister avond heb ik even wat met Karen gegeten en daarna ben ik na even te hebben geskyped met Inge en daarna met Rienk lekker in mijn bed gekropen.

Vandaag is het weer helaas niet zo mooi, het is erg somber en donker... Gelukkig ben ik van plan om vandaag niet erg veel te gaan doen. Ik zou om 11 uur even de was draaien samen met Karen en daarna bestaat mijn dag vooral uit studeren & skypen met mijn familie.. een heerlijke 'luie' zondag!

Ik heb erg veel zin in de komende week omdat ik woensdag avond namelijk op de trein naar Friesland stap!! Ik hoop jullie allemaal snel weer te zien in Friesland!

Tot gauw!

Reacties

Reacties

martha

Weer een heel erg mooi verhaal.
Tot gauw we hebben er zin in als jullie even komen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!